Regulamin Przechowalni Opon
REGULAMIN PRZECHOWALNI OPON I KÓŁ
w Autoryzowanym Serwisie BOSCH – „CARSTAR” sp. z o. o. z/s we Włodawie
Niniejszy „REGULAMIN PRZECHOWALNI OPON I KÓŁ” określa zasady korzystania z przechowalni kół i opon w autoryzowanym serwisie BOSCH – CARSTAR sp. z o. o. z/s we Włodawie, położonego przy ul. Wojska Polskiego 1, 22-200 Włodawa (zwanej dalej CARSTAR) przez osoby korzystające z usług Przechowalni (zwane dalej: Klientem) w zakresie objętym niniejszym regulaminem.
Nadto, niniejszy Regulamin stanowi każdorazowo integralną część umowy przechowania kół / opon, jakie Klienci zawierają z CARSTAR, co Klient każdorazowo potwierdza stosowną adnotacją na Karcie Przekazania kół / opon do przechowania.
§ 1
Informacje ogólne
1. Przechowalnia jest czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00 oraz w soboty od 8:00 – 13:00.
2. Przyjmowanie i wydawanie sprzętu odbywa się w dniach i godzinach pracy przechowalni, po wcześniejszym uzgodnieniu osobistym w siedzibie Spółki, telefonicznym lub e-mailowym.
3. Teren, na którym znajduje się przechowalnia, jest ogrodzony, zamknięty, monitorowany zewnętrznie i wewnętrznie, oraz chroniony przez 24h.
§ 2
Usługi przechowywania
1. Przechowalnia świadczy następujące usługi:
-
przechowanie opon i kół (opona + felga), oraz
-
dodatkowe usługi transportowe „door to door” towarzyszące usługom określonym w pkt a) tj. odbiór/dostarczenie opon, bądź kół przed/po zakończeniu przechowywania na życzenie klienta, za dodatkową opłatą.
2. Przechowalnia zobowiązuje się przechowywać opony/koła w pomieszczeniu magazynowym z zastrzeżeniem wszystkich warunków określonych w Regulaminie.
3. Klient zawierając z CARSTAR sp. z o. o. umowę w przedmiocie przechowania opon/kół przekazuje, a CARSTAR przyjmuje na przechowanie określone w specyfikacji tj. na karcie przyjęcia opon / kół na przechowanie przedmiot przechowania (koła / felgi/ opony) na warunkach wskazanych każdorazowo na ww. dokumencie. Nadto CARSTAR zobowiązuje się zachować w stanie niepogorszonym powierzone mu rzeczy, a Klient zobowiązuje się do zapłaty ustalonego wynagrodzenia.
4. Karta przyjęcia opon / kół na przechowanie stanowi potwierdzenie zawarcia umowy przechowania, zawierające opis stanu składanych rzeczy, czas obowiązywania umowy i inne postanowienia umowne nieobjęte niniejszym regulaminem.
5. Umowa przechowania zawarta zostaje na okres sześciu miesięcy od dnia przyjęcia na przechowanie. Klient jest zobowiązany odebrać oddane na przechowanie przedmioty przed upływem ww. terminu. Dzień, w którym upływa termin odbioru oddanych na przechowanie przedmiotów będzie każdorazowo wskazany w karcie przyjęcia opon / kół na przechowanie. W przypadku, gdy dzień, w którym upływa ww. termin wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy, bądź w dzień, w którym CARSTAR będzie nieczynny, wówczas ww. termin upływa następnego dnia roboczego.
6. W przypadku opóźnienia Składającego w odbiorze opon w terminie wskazanym w § 2 ust. 5 zd. 1 Regulaminu, Klient zobowiązany będzie do zapłaty za każdy dodatkowy rozpoczęty miesiąc przechowywania opon kwoty 40 zł + VAT miesięcznie.
§ 3
Wykonanie umowy
1. Zamawianie usługi odbywa się osobiście w siedzibie CARSTAR, bądź telefonicznie pod numerem 825721032. lub drogą elektroniczną pod adresem carstarwlodawa@bosch-service.pl.
2. Przyjmowanie opon/kół odbywa się w godzinach i dniach pracy CARSTAR.
3. Warunkiem przyjęcia opon/kół do przechowania jest zapoznanie się przez Klienta z niniejszym regulaminem oraz podpisanie wypełnionej Karty Przekazania kół / opon na przechowanie.
3. Karta rejestracyjna zawiera niezbędne informacje, na podstawie których Klient ma prawo do odbioru opon/kół. Karta opisuje warunki umowy, rodzaj opon/kół, ich stan, znaki szczególne oraz inne niezbędne informacje. W przypadkach szczególnych, według uznania CARSTAR, możliwe jest wykonanie zdjęcia przedmiotu przechowania. Zdjęcie to znajdować się będzie w komputerowej bazie CARSTAR.
4. Mając na uwadze, że CARSTAR świadczy usługi o najwyższym standardzie, a także dba o należytą kulturę i higienę pracy i świadczonych przez siebie usług, Klient zobowiązuje się przekazać opony/koła w stanie czystym - pozbawionym wszelkich nieczystości i ciał obcych znajdujących się w bieżnikach). W sytuacji, gdy przekazane zostaną koła / opony w stanie zanieczyszczonym, co może powodować pogorszenie się stanu opon/kół w trakcie przechowania, wówczas CARSTAR dokona ich oczyszczenia na koszt Klienta i obciąży go kwotą 10 + VAT za każdą oczyszczoną oponę lub kwotą 20 + VAT za każdą oczyszczone koło (felga + opona).
5. Uszkodzona opona/koło będą przyjmowane jedynie po dokonaniu wzmianki o uszkodzeniu w formularzu przyjęcia do przechowania.
6. CARSTAR zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca i sposobu przechowywania rzeczy oddanych na przechowanie, w szczególności do powierzenia przechowywania opon podwykonawcy bez wcześniejszego poinformowania o tym fakcie klienta. Za mienie Klienta powierzone podwykonawcy odpowiada CARSTAR.
§ 4
Odbiór opon/kół
1. Zgodnie z § 1 ust. 2 regulaminu, wydawanie sprzętu odbywa się w dniach i godzinach pracy przechowalni, po wcześniejszym uzgodnieniu osobistym w siedzibie Spółki, telefonicznym lub emailowym.
2. Przedmioty oddane na przechowanie wydawane są Klientowi po uprzednim uregulowaniu całości należności tytułem: wynagrodzenia za przechowywanie opon, oraz opłat dodatkowych, o których mowa w §3 ust 4, § 4 ust. 7 i § 2 ust. 6 regulaminu. Nadto Klientowi CARSTAR wyda przedmiot przechowania wyłącznie po uprzednim okazaniu Karty Przekazania kół / opon.
3. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan opon/kół. W braku zgłoszenia przez Klienta przy odbiorze kół / opon uwag dot. stanu przedmiotu przechowania uważa się, że odebrał je w stanie niepogorszonym. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, jedyną podstawą do złożenia reklamacji będzie odpowiednia adnotacja na karcie przekazania kół / opon i reklamacja spisana w obecności pracownika CARSTAR w dniu zdawania opon/kół. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie do 30 dni.
4. W wypadku utraty karty przechowania Klient zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu tożsamości (paszport lub dowód osobisty), pozwalających ustalić jego prawa do odbioru przechowywanego sprzętu.
5. Klient potwierdza odbiór opon/kół pisemnym pokwitowaniem na Karcie Przekazania kół / opon.
6. Jeżeli opony/koła ma prawo odebrać osoba trzecia, np. pracownik Klienta, jest ona zobowiązana okazać odpowiednie upoważnienie uprawniające ją do odbioru.
7. Jeżeli opony/koła mają być dostarczone do Klienta, Klient jest zobowiązany podać wszelkie niezbędne dane dostarczenia. Opony/koła dostarczane są za dodatkową opłatą zależną od dystansu dzielącego CARSTAR i miejsce dostarczenia przedmiotu przechowania. Jeżeli pod podanym adresem nie będzie osoby upoważnionej do odbioru opon/kół, naliczona zostanie opłata w wysokości 50zł + VAT, a opony/koła zostaną umieszczone z powrotem do Przechowalni, gdzie podlegać będą odbiorowi osobistemu zgodnie z postanowieniami zawartymi w Regulaminie. Postanowienia § 2 ust. 6 regulaminu stosuje się odpowiednio.
§ 5
Cennik/Płatności
1. Opłatę za deklarowany okres przechowania Przechowalnia pobiera się z góry, w momencie przyjęcia opon/kół i podpisania karty zdania sprzętu.
2. Opłata za przechowanie kompletu (4 sztuki) opon / kół za 6 miesięcy wynosi 50 zł + VAT.
3. Opłata za transport opon/kół do warsztatu/domu w granicach administracyjnych Włodawy wynosi 25 zł + VAT. Transport do pozostałych miejscowości do indywidualnego uzgodnienia z Klientem.
§ 6
Odpowiedzialność
1. Przechowalnia nie ponosi odpowiedzialności za straty oraz zniszczenia pozostawionych rzeczy, które nie zostały uwzględnione w karcie zdania sprzętu. Przechowalnia nie ponosi odpowiedzialności za straty oraz uszkodzenia opon/kół z wyjątkiem sytuacji spowodowanych bezpośrednio przez nasze rażące zaniedbanie.
2. Składający zwalnia Przechowalnię z jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej za wydanie przechowywanych opon osobom trzecim za zwrotem oryginału Karty Przechowania.
§ 7
Informacje o Kliencie
1. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowanie Przechowalni o jakichkolwiek zmianach danych osobowych tj. nazwiska, adresu, danych kontaktowych, za pośrednictwem środków, o których mowa w§ 3 ust. 1 regulaminu.
2. Klient podpisując kartę rejestracji opon/kół, potwierdza, iż wszystkie dane, które zostały przedstawione Przechowalni są zgodne z prawdą, kompletne i aktualne.
3. Klient oddający sprzęt do przechowania oświadcza, że nie pochodzi on z kradzieży ani innego nielegalnego źródła.
4. Klient podpisując druk przyjęcia potwierdza, że jest prawnym właścicielem opon/kół, bądź jest osobą upoważnioną w imieniu prawowitego właściciela, bądź też posiada tytuł prawny do dysponowania oddanym na przechowanie mieniem.
§ 8
Ochrona danych osobowych
-
Usługodawca jako Administrator danych gwarantuje ochronę danych osobowych i przetwarzanie danych osobowych Użytkowników zgodnie z przepisami RODO i innych aktów prawnych z zakresu ochrony danych osobowych.
-
Administratorem danych osobowych Użytkownika jest CARSTAR sp. z o. o.
-
Dane osobowe Klientów przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celach związanych z umożliwieniem korzystania z Usług świadczonych przez CARSTAR i ich prawidłowego wykonania, w szczególności w celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie danej usługi, realizacji rozliczenia (rachunkowym), rozpatrzenia reklamacji w przypadku jej złożenia, wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usługi, a także w celach archiwizacyjnych, kontaktowych bądź ewentualnego dochodzenia roszczeń. Dane osobowe mogą być przetwarzane także do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Usługodawcy, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, marketingu własnych produktów i usług prowadzonego w formie tradycyjnej (papierowej), jak i elektronicznej.
-
Zawierając umowę przechowania i zarazem akceptując niniejszy regulamin, Klient wyraża zgodę na udostępnienie – na zlecenie CARSTAR – jego danych osobowych podmiotom trzecim w zakresie niezbędnym do dochodzenia zobowiązań wynikających z umów przechowania zawieranych na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, celem uczynienia zadość przepisom ustawy o rachunkowości.
-
W celu wykonania Usług przetwarzane są następujące dane osobowe Użytkownika:
a) imię i nazwisko lub nazwa firmy Klienta;
b) numer ewidencyjny NIP, REGON lub inny numer ewidencyjny nadany Klientowi;
c) adres zamieszkania Klienta lub adres prowadzenia przez niego działalności gospodarczej;
d) adres poczty elektronicznej Klienta;
e) numer telefonu kontaktowego posiadanego przez Klienta;
f) imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu w imieniu Klienta, a także jej adres poczty elektronicznej i numer telefonu kontaktowego.
6. Podstawą przetwarzania danych osobowych może być udzielona zgoda (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) – w przypadku jej udzielenia. Dane osobowe pozyskane w wyniku udzielenia zgody są przetwarzane w celach wynikających z jej treści (np. w celu kierowania treści marketingowych w formie elektronicznej, telefonicznej). Udzielona zgoda może zostać wycofana przez Użytkownika w każdym czasie. Zaprzestanie korzystania przez Użytkownika z Usług nie skutkuje automatyczną utratą ważności udzielonych zgód.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji usługi. Podjęte przez Klienta czynności, które skutkować będą pozbawieniem CARSTAR prawa do przetwarzania danych osobowych Użytkownika mogą wpływać na brak możliwości realizacji usług przez CARSTAR.
8. W przypadku konieczności realizacji usług dane osobowe Klienta mogą być udostępniane podwykonawcom, operatorom pocztowym lub przewoźnikom wyłącznie w celu dostarczenia mu przedmiotu przechowania. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom CARSTAR, jak też podmiotom udzielającym wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia danych osobowych do przetwarzania.
9. Dane osobowe przetwarzane w celach związanych z korzystaniem z usług są przetwarzane przez okres korzystania z usług, a po zakończeniu świadczenia usług do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dla celów podatkowo – księgowych dane osobowe są przetwarzane przez okres 6 lat od dnia świadczenia usługodawcy uzasadniającego dokonanie rozliczeń podatkowo – księgowych.
10. CARSTAR stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Użytkowników, zapobiegające utracie danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu, uniemożliwiające osobom trzecim dostęp do danych, przetwarzanie danych z naruszeniem przepisów prawa.
-
W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Nadto, Klient ma prawo do: żądania dostępu do swoich danych osobowych, żądania usunięcia swoich danych osobowych, żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, wniesienia żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych, sprostowania swoich danych osobowych, przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
§ 9
Postanowienia końcowe
-
CARSTAR Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu w przypadku zmiany przepisów prawa wpływających na prawa i obowiązki wynikające z Regulaminu lub w celu usprawnienia działania usług świadczonych przez CARSTAR sp. z o. o., a także poprawy ochrony praw Klientów i zapobiegania nadużyciom. Zmiana nie jest skuteczna w stosunku do Klientów, którzy zawarli z CARSTAR umowę przechowania przed ogłoszeniem na stronie internetowej CARSTAR zmienionej wersji regulaminu.
2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie lub umowie o świadczenie Usług zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.
4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z momentem opublikowania na stronie internetowej CARSTAR tj. z dniem 01-01-2020 roku.
5. Wszelkie spory mogące wynikać w związku ze świadczeniem przez CARSTAR usług przechowania opon / kół i innych określonych niniejszym regulaminem rozstrzygane będą przez właściwe dla siedziby CARSTAR sądy powszechne.